ترجمه مقاله

ترجمه مقاله

ترجمه مقالات علمی از هر زبانی به فارسی
ترجمه مقاله

ترجمه مقاله

ترجمه مقالات علمی از هر زبانی به فارسی

قسمتی از یک مقاله ترجمه شده

.مقدمه
از اواخر دهه 80، یک چالش عمده برای سازمان های " توسعۀ محصول" (PD)  حفظ پروژه های توسعه در لیست برنامه ریزی بوده است ، زیرا تاخیر در راه اندازی یک محصول جدید می تواند به معنی از دست دادن بخش بزرگی از بازپرداخت آن باشد.  این دهه زمانی بود که میکروالکترونیک برای نخستین بار ارزش افزوده را برای محصولات صنعتی و مصرفی مختلف به ارمغان آورد و موجب رونق تقاضا در بازار شد. مدیریت کار آمد پروژه که توسط یک فرایند PD  نظام مند پشتیبانی شد، عامل بسیار مهمی در موفقیت بوده است  )کوپر1996 ).

امروزه تغییرات سریع در محیط کسب و کار همچنان ادامه دارد . زمان کوتاه توسعه و کیفیت بالای فنی محصول همچنان مورد نیاز است اما به تنهایی برای موفقیت کافی نیست.  مدل های جدید کسب و کار و کانال های تحویل ، چرخه عمر کوتاه شدۀ محصول، فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته، و نیازهای متنوع تر و  انعطاف پذیرتر کاربران،  مدیریت را وادار به تجدید نظر در روش های کنونی ایجاد محصولات جدید کرده است ( برای مثال اوانز 2007 ). علاوه بر این امروزه سیستم های نوآوری جهانی اند و از این رو طراحان تا اندازه ای کارگران سیار و مجازی هستند. مدیریت، چالش های جدیدی برای درک بهتر محیط های کاری جدید و مجازی، حجم کار و عوامل رفاهی طراحان سیار دارد ( برای مثال کارایون 2006، هایرکانن 2006) .

کارگران آگاه منبع مهمی برای PD هستند زیرا دارایی های شناختی آنها منبع اساسی نوآوری است ( نوالا 2005) . در گذشته توسعه محصول جدید بر عهدۀ گروه بسیار شایسته ای از مهندسان بود و آگاهی از فن آوری محصول به صورت فردی فراهم می شد.  تحت رویکرد مشارکتی ( کنسینگ و بلومبرگ 1998 ، اولسون و جانسون 2005 ) ذینفعان مختلف بسیاری به فرایند توسعه محصول می پیوندند.  در این  وضعیت دانش فردی هنوز هم مهم است اما به اشتراک گذاری دانش مهمتر می باشد ( پنتینا و استروتون 2007 ). بنابراین مهارت های کار گروهی ( آکگون و  همکاران  2007، مولمن 2005 ) صلاحیت هایی ضروری در میان کارگرانی است که در فرایند توسعه محصول شرکت می کنند.

رویکرد فناوری- محور از لحاظ تاریخی در PD  بسیار موفق بوده است ( برای مثال پال و همکاران 2007 ). اما وقتی که رابطه انسان- تکنولوژی به طور کامل درک نشده و به حساب نیامده ، مشکلات مختلفی برای محصولات رخ می دهد.  طراحی انسان - محور ( نورمن 1998، مگوایر2001 ) یک روش PD است که تاکید دارد تکنولوژی باید برای کاربران مناسب باشد و این می تواند با درک بهتر قابلیت ها و محدودیت های کاربران در طول طراحی بدست آید. به هر صورت روش ذکر شده در بالا محصول بهینه را از نقطه نظر سیستم کلی تضمین نمی کند. سیستم کلی می تواند برای مثال  سیستم مراقبت های بهداشتی، حمل و نقل و یا یک سیستم اطلاعات باشد.  

خدمات دیلماجلار

ترجمه مقاله isi و متون تخصصی برق، ترجمه مقالات isi عمران، ترجمه مقالات isi مکانیک، ترجمه مقالات isi صنایع، ترجمه مقالات isi کامپیوتر، ترجمه متون تخصصی مهندسی شیمی، ترجمه مقالات فیزیک، ترجمه مقالات ریاضی، ترجمه مقالات شیمی، ترجمه مقاله و متون تخصصی نفت، ترجمه متون تخصصی مواد و متالوژی، ترجمه مقاله و متون تخصصی معماری، ترجمه مقالات هوش مصنوعی، ترجمه مقالات فناوری اطلاعات (IT)، ترجمه مقاله ومتون تخصصی آمار، ترجمه مقاله و متون حسابداری، ترجمه مقاله و متون تخصصی زیست، ترجمه مقاله نانوفناوری، ترجمه مقاله isi و متون تخصصی پزشکی،ترجمه مقاله isi و ترجمه متون تخصصی داروسازی، ترجمه مقاله isi و ترجمه مقالات و متون تخصصی پیرا پزشکی، ترجمه مقالات گیاه پزشکی، ترجمه مقالات و متون تخصصی مدیریت، ترجمه مقاله تربیت بدنی ومتون تخصصی تربیت بدنی، ترجمه مقالات و متون تخصصی فلسفه، ترجمه مقالات روانشناسی، ترجمه مقاله و متون تخصصی فیزیک پزشکی، ترجمه مقاله و متون تخصصی مهندسی هسته ای، ترجمه مقاله و مقالات هوافضا، ترجمه چکیده مقالات گرافیک، ترجمه چکیده مقالات ژئوفیزیک، اقتصاد، ترجمه چکیده مقاله و متون تخصصی صنایع غذایی، ترجمه چکیده مقاله و متون  تخصصی بازرگانی، ترجمه مقاله و متون تخصصی انرژی های نو، ترجمه چکیده مقاله و متون تخصصی کشاورزی و ترجمه مقالات و متون تخصصی سایر رشته ها.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.